Monday, March 25, 2013

Shufa_Kaligrafi

                                   
                        Alhamdulillah hari nie dah start kelas balik dah. Last week kaoshi (exam) so, xpegang buku langsung laa jawabnya hehehehe...:) Hari nie first kelas start dengan kelas Du Xie 读 写(membaca dan menulis) after that kelas Kouyu ( lisan ). Haaaaa....hari nie nak cita cikit apa yang saya buat dalam kelas Du Xie. Hari nie saya belajar shufa, shufa nie actually kaligrafi Cina. Tadi laoshi (cikgu ) saya, Qu laoshi buat shufa cantik giler. Perghhhh.. sekali tengok terus jatuh hati laa *over la pulak*.. Saya excited giler nak try buat shufa tue so, bila laoshi dah sua berus tue saya tunggu apa lagi amik terus laa....


                                       
                                     
                                          Nie laa Qu Laoshi...handsome kan??



                                           Cantikkan??


     
                                          Cara pegang berus kena betul taw..!!

               
                                                Masa untuk beraksi..kaishi 开始 (start)..!!

 
                                                      Lin


                                                      Lin Si

   
                                                     Lin Si Yu


                                                    Lin Si Yu shi wo de Zhongguo mingzi (nama Cina saya laa)

                       
                                                   Nie suma tongxue (classmate) saya


                                                   Go Fanrui g000!!!


                                                    Haa...nie deskmate saya pulak tengah try


                                             Jiayou Ainul..!!!

                       
                                         Haa..yang pakai baju colour kuning tue sangat terror kalu bab-bab
                                         nak melukis nyhh...see the hand laaa!!! huhuhu


                    Erm.. sayangnya kejab jew dapat belajar shufa nyh . After that kitaorang sambung belajar balik. Anyways thanks a lots  Qu Laoshi, wo ai ni laa laoshi 我 爱 你 老师.....hehehe








1 comment: